Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine pandorina.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino pandorina.si (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje Naris d. o. o., Maistrova 09, 1234 Mengeš, ki je tudi ponudnik storitev v e-poslovanju (v nadaljevanju prodajalec).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine pandorina.si, pravice in obveznosti uporabnika trgovine ter urejajo poslovni odnos med pandorino.si in kupcem. Urejajo tudi posamezna pravila nakupa na spletnem mestu pandorina.si.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik - kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

ZBIRANJE OSEBNIH PODATKOV


Z uporabo spletnega mesta pandorina.si soglašate z načini in nameni uporabe podatkov, ki so opisani v tej izjavi.
Pandorina.si zbira na spletnem mestu naslednje podatke:
- ime,
- priimek,
- elektronski naslov,
- telefonsko številko,
- naslov za dostavo,
- kraj,
- poštno številko,
- vse druge morebitne informacije, ki nam jih boste zaupali v sklopu dodatnih navodil pri samem naročilu.

Naročilo kupca (kupoprodajna pogodba) je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca in vam dostopno preko administrativnega osebja pandorine.si. Pandorina.si lahko uporabi vaše podatke za naslednje namene:
- interne tržne raziskave,
- obveščanje o novostih na spletni strani,
- obveščanje o novih izdelkih in storitvah,
- kot podatke na sami pošiljki (naslov dostave, telefonska številka),
- za namene pošiljanja oglasnih sporočil (pri registraciji se avtomatično strinjate s prejemanjem tovrstnih sporočil; odjava je možna kadarkoli in sicer s klikom Odjava na koncu sporočila).

Spletna trgovina deluje 24 ur. Iz morebitnih raznoličnih tehničnih razlogov poslovanja preko spletne trgovine si pridržujemo pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo, ali za določen ali nedoločen čas popolnoma ustavimo dostop do spletne trgovine. Ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje spletne trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanja storitve zaradi izpada omrežja električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko motile uporabo.
 
CENE
Cene izdelkov so v evrih, z vključenim DDV.
Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine pandorina.si v trenutku oddaje naročila ob izbranem načinu plačila.
Vrednost, izpisana ob koncu naročila, je končna vrednost, sestavljena iz prodajnih cen naročenih izdelkov. Krijemo stroške embalaže in pakiranja.
Pridržujemo si pravico do spremembe cen. Veljavna je tista cena, ki je objavljena na dan naročila, to je na dan zaključka naročila.
 
 
Akcije – popusti
Izdelke iz spletne trgovine lahko kupujete tudi po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo pri vsakem izdelku posebej označene (določeno časovno obdobje, do razprodaje zalog, …). Popusti se ne seštevajo.


Plačilni pogoji
Na voljo imamo več načinov plačila: plačilo po predračunu, plačilo po povzetju in plačilo na dogovorjeni lokaciji. Naročeno blago ostane do poravnave celotne kupnine v lasti podjetja Naris d. o. o. 
 
A. Plačilo po predračunu
Predračun prejmete po e-pošti ali po faksu, na e-naslov oziroma faks številko, ki ste jo navedli v postopku nakupa. Po opravljenem plačilu lahko pošljete potrdilo o plačilu in tako omogočite hitrejšo obravnavo naročila. Dogovorimo se lahko tudi o drugačnem načinu prejema predračuna. Potrebno ga je plačati v 8 dneh od izdaje, v nasprotnem primeru se smatra, da ste od naročila odstopili.
 
Naročeno blago praviloma dostavimo v 2 do 3 delovnih dneh po plačilu predračuna.
 
B. Plačilo po povzetju
V kolikor želite plačati naročeno blago ob prevzemu, je to možno le s plačilom v gotovini. Pri prevzemu morate biti osebno prisotni, ne glede na vrednost pošiljke.
 
Strošek plačila po povzetju (sestavlja ga odkupnina za blago, strošek dostave in provizija za račun) se obračuna v skladu z veljavnimi pogoji Pošte Slovenije.
Naročeno blago dostavimo praviloma v 2 do 3 delovnih dneh. Pošiljke dostavlja dostavna služba Pošte Slovenije. 
Če ob poskusu dostave niste dosegljivi, bo dostavljavec pustil pisno obvestilo o času in kraju prevzema pošiljke. V primeru, da naročenega blaga kljub pisnemu obvestilu ne prevzamete, ob ponovnem naročilu v celoti krijete stroške pošiljanja.
Pošiljko ste dolžni prevzeti najkasneje v roku 14 dni od odpreme. V kolikor tega ne storite, nam Pošta Slovenije pošiljko vrne, stroške pošiljanja in neupravičenega vračanja pa zaračuna vam. 
 
Tako nastali neupravičen strošek vam imamo pravico zaračunati z ločenim računom ali ob naslednjem naročilu.
V primeru, da naročenega blaga ne prejmete v pričakovanem času, oziroma niste prejeli obvestila o dostavi, nas o tem obvestite na elektronski naslov naris.pandorina@siol.net@siol.net
@siol.net
 ali na našo telefonsko številko 041 732 464, da bomo lahko v najkrajšem času odkrili nastalo napako. 
 
 
C. Prevzem na lokaciji 
Ponudbo spletne trgovine pandorina.si pa si lahko ogledate in izberete tudi osebno na izbrani lokaciji in sicer v:
- ljubljanski NAMI, kjer najdete osupljive torbice OILILY,
- v drogeriji LOLA – HALA A , BTC LJUBLJANA - OILILY galanterija in parfumerija,
- v Termah Maribor - v trgovini na mejnem prehodu Šentilj - OILILY galanterija in parfumerija, 
- v drogeriji LOLA KAMNIK, kjer vas čakajo izdelki blagovnih znamk MAVALA, FRAIS MONDE, OILILY.

Ponudbo na izbranih lokacijah si lahko ogledate v času delovnega časa prodajnega mesta. Ob nakupu na lokaciji ni stroškov dostave. Možno je plačilo z gotovino ali s plačilnimi karticami.

Reklamacije
Pred odpošiljanjem naročila so vsi izdelki pregledani, v originalni embalaži in odposlani nepoškodovani. 
V primeru kakršnih koli reklamacij krijete povratni strošek poštnine. Reklamacije bomo poskušali rešiti v vašo korist, razen za poškodovano blago ob nepravilni uporabi.


Naročeno blago lahko reklamirate:
- če ugotovite, da vam naročeno blago ne ustreza,
- če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je poškodovana,
- če ugotovite, da niste prejeli artikla, ki ste ga naročili,
- če je artikel ob nakupu v okvari ali ne deluje.


 
Napačno blago –
Če ugotovite, da niste prejeli naročenega artikla, ali v primeru, da je artikel ob nakupu v okvari in ne deluje, nas morate v roku 3 dni od prevzema pošiljke o tem obvestiti na elektronski naslov naris.pandorina@siol.net. Prejeto blago morate v najkrajšem možnem času oziroma najkasneje v 14 dneh, vrniti v originalni embalaži in v nespremenjenem stanju na naslov podjetja Naris d. o. o., Mengeš. Takoj po prejemu vrnjenega blaga oziroma najkasneje v 14 dneh  bomo poslali nov izdelek. V primeru, da željenega izdelka ne bo na zalogi, pa vrnili kupnino na vaš TRR račun. Stroške vračila krijemo mi.  
 
Napačna količina*
V primeru, da v pošiljki izdelki količinsko ne ustrezajo naročilu (dobavljena količina ni enaka količini na računu), nas morate o napaki obvestiti najkasneje v roku 3 dni z natančno obrazložitvijo razloga reklamacije.
 
Fizično poškodovani izdelki – vračilo*
Ob prevzemu preglejte blago!  Če je blago v pošiljki kakorkoli poškodovano ali razlito, morate takoj oziroma v 3 dneh o tem obvestiti Pošto Slovenije in nas z natančno obrazložitvijo poškodbe. Pri Pošti Slovenije sprožite postopek reklamacije. To storite tako, da paket prinesete na pošto, ki je paket dostavila in poštne uslužbence opozorite, da je potrebno pripraviti “Zapisnik o poškodovani pošiljki“, ki ga tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije poskrbimo, da je reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. 
 
Stvarne oziroma prikrite napake 
Stvarno napako lahko uveljavite v kolikor menite, da izdelek že ob nakupu nima lastnosti, ki je potrebna za njegovo normalno rabo in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov in nas o tem obvestite najkasneje v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake. Izdelek z natančnim opisom napake nam dostavite v pregled. V primeru, ko prijavljena napaka ni sporna, bomo napako odpravili najkasneje v roku 8 dni po prejemu izdelka. V kolikor o napaki obstaja nesoglasje lahko pričakujete pisni odgovor prav tako v roku 8 dni. 
Po lastni izbiri lahko zahtevate odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. 
Pravica vam ugasne po 2 letih od dneva, ko ste nas o stvarni napaki obvestili.
 
Garancije
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Veljavna je ob upoštevanju navodil za uporabo na garancijskem listu, ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni v garancijskem listu ali računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije, ali podatek o tem ni znan, lahko kupec poišče ažurno informacijo pri ponudniku.
V skladu z zakonom smo vam dolžni zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Uveljavljate jo lahko pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu z garancijskim listom in računom. Garancijsko popravilo mora biti opravljeno v roku 45 dni od prejema blaga, v nasprotnem primeru je potrebno izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.
Enaka določila veljajo tudi v primeru, ko uveljavljate garancijo pri nas.
Vračilo blaga v garanciji se izvede v skladu s pogoji proizvajalca, določenimi v garancijskem listu; z vračilom blaga nimate stroškov.

OBRAZEC  ZA  UVELJAVITEV PRAVICE  POTROŠNIKA DO ODSTOPA ODPOGODBE

OBRAZEC REKLAMACIJSKI  ZAPISNIK

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva, 100% varstvo ter zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov. 


Varnost osebnih podatkov 
Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh vaših osebnih podatkov v skladu z ZVOP-1. Ti bodo uporabljeni izključno za interne namene (pošiljanje ponudb, računa, obveščanje o novostih) in s tem povezano komunikacijo. Podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo preko poznavanja številke računa in številke naročila. Za varovanje osebnih podatkov pa ste odgovorni tudi sami in sicer tako, da poskrbite za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Uporabniki podatkov
Vsi zbrani podatki bodo uporabljeni v skladu z namenom, za katerega so bili zbrani, in jih brez privolitve posameznika ne bomo posredovali tretjim osebam.
Zakonsko je mogoče osebne podatke razkriti naslednjim obdelovalcem podatkov:
-  ponudnikom odpremnih storitev, ponudnikom uničenja spisov in nosilcev podatkov,
-  ponudnikom storitev informacijske tehnologije v okviru servisiranja in vzdrževanja programske opreme,
-  skrbnikom aplikacij,
-  računovodstvu.
Zavezujemo se, da osebnih podatkov ne bomo posredovali subjektom v tretje države ali drugim organizacijam.

Obdobje hrambe podatkov:
Zagotavljamo, da bomo osebne podatke hranili le toliko časa, kolikor je potrebno, da se izpolni namen, zaradi katerega so bili zbrani in uporabljeni, in sicer:
-  dnevniške kartoteke se hranijo največ 3 mesece,
-  vaši kontaktni podatki za potrebe neposrednega obveščanja in trženja se obdelujejo do preklica.
Če za posamezne podatke, ki se obdelujejo za realizacijo pogodb, obstaja drugačen zakonski rok shranjevanja (npr. računovodski ali davčni podatki), znaša rok 10 (deset) let. V podaljšanem času je obdelava podatkov omejena.
Po prenehanju potrebe po vodenju podatkov, to je po izpolnitvi namena, za katerega so bili zbrani, se podatki nemudoma nepovratno in trajno izbrišejo. 

Pravice uporabnika- kupca
Uporabniku zagotavljamo varstvo in uresničevanje vseh pravic, ki vam pripadajo v zvezi z obdelavo osebnih podatkov.
Od nas lahko zahtevate
-  potrditev, ali se vaši podatki obdelujejo ali ne,
-  dostop do osebnih podatkov (vpogled vanje in njihovo prepisovanje), če so za to izpolnjeni pogoji),
-  enokopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami,
-  popravek netočnih osebnih podatkov in dopolnitev nepopolnih obstoječih podatkov,
-  pravico do izbrisa vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz 17. člena GDPR, predvsem v primeru preklica privolitve,
-  pravico do omejitve obdelave, čeoporekate točnosti podatkov in sicer za obdobje, kiupravljalcu omogoča preverbo točnosti osebnih podatkov, če je obdelava nezakonita in namesto izbrisa zahtevate omejitev uporabe podatkov, upravljalec podatkov ne potrebuje več za potrebe obdelave, jih pa potrebujete vi za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov, vložite ugovor zoper obdelavosvojih podatkov na osnovi zakonitih interesov upravljalca, dokler se ne preveri njihove obdelave,
-  pravico do prenosljivosti podatkov oziroma prejem podatkov v splošno uporabljeni strojno berljivi obliki ali posredovanje podatkov drugemu upravljalcu,
-  pravico do preklica privolitve, kadar se osebni podatki obdelujejo na osnovi vaše privolitve, pri čemer preklic privolitve ne vpliva na zakonitost njihove obdelave, ki se je izvajala do njenega preklica,
-  prenehanje uporabe osebnih podatkov za namen neposrednega trženja,
-  da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima za vas pravne učinke ali kako drugače pomembno vpliva na vas.

Vaša vprašanja glede zaupnosti vaših podatkov in uporabe le-teh nam lahko sporočite pisno na naslov Naris d.o.o., Maistrova 09, 1234 Mengeš, ali na e-naslov naris.doo@siol.net, kjer vam bo odgovorila naša odgovorna oseba.
Na vašo pisno zahtevo bomo odgovorili kakor hitro mogoče, najpozneje pa v zakonsko predpisanih rokih.

Za potrebe ugotovitve vaše identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo tudi dodatne podatke. Ukrep lahko zavrnemo zgolj v primeru, če dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.
Za vse vsebine, ki bodo obravnavane v zvezi z varstvom vaših osebnih podatkov, velja stroga zaupnost.

Obveza odgovornosti
Obvezujemo se, da bomo po svojih najboljših močeh zagotovili ažurnost in pravilnost podatkov, objavljenih na svojih spletnih straneh. V primerih, ko ne bomo uspeli popraviti podatkov na svoji spletni strani, vas bomo o določeni spremembi obvestili po elektronski pošti in vam omogočili odstop od naročila oziroma zamenjavo naročenega izdelka. 
Fotografije prodajnih izdelkov na spletni strani je potrebno jemati simbolično, iz njih niso razvidne lastnosti izdelka.  

Komunikacija
V stik z vami bomo stopili preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu izrecno ne nasprotujete in je v skladu z določili ZEK-1.
 

PRAVNO OBVESTILO
 
Objavljena besedila, slike, animacije in njihove izpeljanke so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine 3. strani.  
Teh vsebin ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih.  
Pod nobenim pogojem nismo odgovorni za kakršne koli povezave, ki niso del tega ali katerega koli drugega spletnega mesta. 
 

Pritožbe in spori
Dolžni smo spoštovati veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko povežemo po elektronski pošti ali telefonu. Pritožbo je možno oddati tudi pisno po pošti. 
V 5 delovnih dneh bomo potrdili prejem pritožbe in vam sporočili, da jo bomo v čim krajšem možnem času poskušali rešiti.
Prav tako si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
 
ODGOVORNOST ZA IZDELKE:
V skladu z uredbo (ES) ŠT. 1223/2009 o kozmetičnih izdelkih je odgovornost za kvaliteto in ustreznost kozmetičnih proizvodov v celoti na strani proizvajalca.