Naročilo/vračilo in odstop od pogodbe
Sprejem naročila – spletna trgovina bo takoj ob prejemu naročila pričela z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo le-tega.

Količine – v spletni trgovini pandorina.si je dovoljen nakup izdelkov za lastno uporabo, ne pa za potrebe nadaljnje prodaje, kar pomeni, da ste končni potrošnik. Ob nakupu količin, ki ne ustrezajo omenjenemu kriteriju, si pridržujemo pravico do spremembe količin naročila in vas o tem obvestimo.

Zavrnitev naročila – naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga spletna trgovina ne moremo izvesti, se zavrne. Izpolnitve takšnega naročila ne morete zahtevati.

Hranjenje naročila – oddano elektronsko naročilo oziroma sklenjena pogodba se hrani na sedežu podjetja.

Preklic naročila

Naročilo lahko prekličete isti dan do 14. ure, oziroma naslednji dan, če ste oddali naročilo po 14.uri, s klicem na telefon 01 7293 – 444 ali preko elektronske pošte naris.pandorina@siol.net, ali po faxu na številko 01 7293 – 445. Ob preklicu navedite ime in priimek, naslov, telefon na katerega ste dosegljivi, artikel in količino, ki jo želite preklicati.

Odstop od naročila  - vračilo izdelka
 
V  skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov nam lahko iz kakršnega koli razloga naročeno blago vrnete in prejmete polno vračilo kupnine. O nameravanem vračilu nas morate pisno obvestiti najkasneje v 14. dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnjih 14. dneh. Ob vračilu lahko zahtevate vrnitev kupnine, ki vam jo bomo nakazali na vaš transakcijski račun v 14. dneh od prejetja blaga. 
Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je obvezno potrebno priložiti račun za blago. V primeru, da je vrnjeno blago kakorkoli poškodovano in neprimerno za nadaljnjo uporabo, bomo  vračilo kupnine zmanjšali v sorazmerju z napako.
Naročeno blago lahko vrnete:
- če ugotovite, da vam naročeno blago ne ustreza,
- če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je poškodovana,
- če ugotovite, da niste prejeli artikla, ki ste ga naročili,
- če je artikel ob nakupu v okvari ali ne deluje.

Pravico imate vrniti blago v roku 14  dni od prevzema pošiljke, če ugotovite, da vam naročeno blago ne ustreza. O tem nas obvestite na elektronski naslov naris.pandorina@siol.net. Prejeto blago morate vrniti na naš naslov v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjenem stanju v roku 14 dni od obvestila o vračilu blaga, pri čemer stroške vračila blaga krijete sami. Ko so ti pogoji izpolnjeni, vam najkasneje v roku 14 dni vrnemo kupnino, zmanjšano za stroške, ki so nastali pri pošiljanju vrnjenega blaga, če jih niste že predhodno poravnali. Kupnina se nakaže na transakcijski (osebni) račun, ki ste ga sporočili v obvestilu o vračilu blaga. 

Če ob prevzemu pošiljke opazite, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sprožite postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na pošto, ki je paket dostavila in poštne uslužbence opozorite, da je potrebno pripraviti “Zapisnik o poškodovani pošiljki”, ki ga tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije poskrbimo, da je reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. 

Pravico imate vrniti blago v roku 14 dni od prevzema pošiljke, če ugotovite, da niste prejeli artikla, ki ste ga naročili  ali v primeru, če je artikel ob nakupu v okvari ali ne deluje. O reklamiranju blaga nas obvestite s priloženim izpolnjenim obrazcem na elektronski naslov naris.pandorina@siol.net. Prejeto blago morate vrniti v originalni embalaži in v nespremenjenem stanju v roku 14 dni od obvestila o reklamiranju blaga. Blago vrnete ponudniku na naslov Naris d. o. o., Mengeš, Maistrova 09, 1234 Mengeš, pri čemer stroške vračila blaga krijete sami.